اکسسوری های مناسب برای لباس

پیشنهادات لوازم جانبی برای لباس شب شمااکسسوری ها و جواهرات مکمل های ضروری برای لباس شب ما هستند. به خصوص اگر اکسسوری ها را همراه با لباس شب برای یک روز خاص انتخاب کنید، ممکن است از به دست آوردن نتایجی که کاملاً جلوه ای را که می خواهید به جا بگذارید، ترس داشته باشید.

برای اکثر خانم ها، انتخاب اکسسوری به اندازه انتخاب لباس شب اهمیت دارد. بنابراین اکسسوری هایی که استفاده می کنید نباید با لباس شب شما ناسازگار باشد و اغراق آمیز به نظر نرسد. از آنجایی که زیورآلاتی که برای استفاده با لباس شب انتخاب می شود محدود است، باید با دقت انتخاب شوند و به شما کمک کنند تا تصور درستی برای روز خاص داشته باشید.

چگونه اکسسوری های مناسب برای لباس شب خود را پیدا کنیم؟

انتخاب اکسسوری با لباس شب می تواند دشوار باشد. ممکن است همیشه پیدا کردن اکسسوری مناسبی که به زیبایی ظاهر شما می‌افزاید، اما لباس  را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، آسان نباشد. وقتی شروع به اضافه کردن جواهرات، کفش ها و نیز کیف های دستی می کنید، ناگهان عوامل بسیار بیشتری به لباس شما اضافه می شود.

استفاده از اکسسوری نیاز مند  علم نیست، اما دستورالعمل هایی وجود دارد که می توانید برای آسان کردن استفاده از آن در ذهن داشته باشید. اول از همه، اکسسوری کردن یک لباس تماماً مربوط به یافتن لوازم جانبی است که ظاهر شما را تکمیل می کند.

 ابتدا اکسسوری های خود را با رنگ لباس شب خود هماهنگ کنید. این یکی از ساده ترین راه های انتخاب اکسسوری است. رنگ یکی از مهم ترین جنبه های لباس شماست و اگر اکسسوری هایی را انتخاب کنید که از نظر رنگ مشابه لباس شما هستند، لباس شما را متعادل و هماهنگ نشان می دهد.

اکسسوری های خود را با جزئیات روی لباس هماهنگ کنید. به جای اینکه اکسسوری های خود را با رنگ کلی لباس شب هماهنگ کنید، آن ها را با یک رنگ ثانویه در لباس خود ست کنید. این انتخاب به خصوص با لباس های طرح دار به خوبی خود را نشان می دهد زیرا بیش از یک رنگ وجود دارد که می توانید ترکیب کنید.

اکسسوری های خنثی را با لباس های شب روشن بپوشید . اگر رنگ لباس شما بیش از حد روشن است، مانند زرد روشن، اکسسوری های خنثی را برای متعادل کردن آن انتخاب کنید.

– اکسسوری های ظریف یا تک رنگ را با لباس طرح دار بپوشید. یک لباس طرح دار در حال حاضر چیزهای زیادی برای خود دارد. اگر اکسسوری‌های طرح ‌دار یا پیچیده را انتخاب کنید، برای لباس شما مناسب نیست. با لباس های شب ، کفش، کیف، کمربند ویا جواهرات شما باید تک رنگ باشد. این اکسسوری ها به لباس شما کمک می کنند تا ظاهری زیبا داشته باشد.

برای یک لباس شب خنثی یک اکسسوری رنگی پررنگ انتخاب کنید. اگر رنگ لباس شما خنثی است مانند سفید، بژ ، اضافه کردن یک اکسسوری روشن به لباس شما جذابیت بیشتری می بخشد.

جواهرات خود را با لباس خود هماهنگ کنید. هر رنگی یک تن دارد. قرمز، نارنجی و زرد همگی تن گرمی دارند. سبز، آبی و بنفش همه رنگ های سرد هستند. به طور مشابه، طلایی رنگ گرم دارد در حالی که نقره ای رنگ سرد دارد.

می توانید گردنبند را با لباس شب V یا U یقه بپوشید زیرا برش این لباس برای پوشیدن گردنبند بسیار ایده آل است. بهتر است سعی کنید گردنبندی را انتخاب کنید که بالای یقه لباس بماند و متناسب با یقه باشد.

می توانید گردنبندهای بلند را با لباس های یقه گرد انتخاب کنید. اگر لباسی با یقه بلند می پوشید ، می توان یک گردنبند بلند انتخاب کرد تا ظاهر را جذاب تر کند.

حتما از گوشواره هایی با مدل لباس شب بدون بند استفاده کنید. لباس های بدون بند بازوها و شانه های شما را برجسته می کنند. پوشیدن گردنبند این قسمت را تقسیم می کند و ممکن است اجازه درخشش لباس را ندهد. به جای آن سعی کنید از گوشواره با لباس بدون بند استفاده کنید.

از مناسب بودن کیفیت جواهرات خود مطمئن شوید. اگر لباس شب و کفش پاشنه بلند می پوشید، از دستبند لاستیکی یا جواهرات بی کیفیت استفاده نکنید. به همین ترتیب، اگر با دوستانتان یک لباس غیر رسمی برای برانچ می پوشید، گردنبند الماس نپوشید.

 

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *